środa, 23 maja 2012

bez butów

Nie lubię zbędnej ideologii.
Nie lubię "projektów artystycznych", które trzeba najpierw opisać i wytłumaczyć, by ktoś mógł dostrzec w nich sens.
Ale lubię stopy. I mam ku temu swoje powody.

Często patrzę na stopy dzieci moich Przyjaciół. Na równiutkie paluszki, na których te Maluchy będą opierały się przez całe życie. Patrzę na urocze stópki, które, zapewne za jakiś czas, się wykrzywią. I nie będzie do końca wiadomo czy to pod wpływem złego obuwia, czy małych i dużych problemów.

Przez długi czas stopy, a właściwie stopa, była moim kompleksem. Poparzenie, które miałam od zawsze, zasłaniałam butami i nie wierzyłam Tacie, który mówił, że "się rozejdzie".
Rozeszło się. Nie do końca, nawet, wiem kiedy przestało być aż tak widoczne, bo gdzieś w międzyczasie polubiłam moje stopy. Trochę krzywe, trochę poparzone, z wysokim podbiciem, które uniemożliwia zakup wielu butów.
Stopy, które wiele przeszły, i na których ja wiele przeszłam. Stopy, które lubią słońce i czerwony lakier.

Dziękuję wszystkim, którzy przyłączyli się do akcji "zielone-buty bez butów". Dziękuję za pokazane stopy, maile i ujawnione imiona.
Nie napiszę, że każda stopa kryje jakąś historię, choć, tak po prawdzie myślę, że coś w tym jest.
Z resztą ... zobaczcie sami - www.bezbutow.zielonebuty.pl.

* uwagi i poprawki zgłaszajcie proszę na zielonebuty.blog@gmail.com

13 komentarzy:

  1. Stopy, bardzo intymna część ciała wbrew pozorom;)
    Dziekuje za ten projekt. duża dawka pozytywnej energii!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spodziewałabym się, że akcja stopy może wyjść tak fajnie, gratuluję pomysłu, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To był świetny pomysł :) a ja myślę sobie, że każda z nas ma jakieś kompleksy co do stóp.. bo jakie to są idealne?

    Ściskam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czad! :))) i bardzo ładna, profesjonalna realizacja techniczna ;)
    PS moja Zuzka przy ostatnim zdjęciu- wow! "ale ładny lakier" nie zdając sobie sprawy, że to stopy autorki akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana bardzo nam się spodobała twoja akcja, prosimy o wznowienie, to rozreklamujemy i chętnie się dołączymy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że będzie jeszcze okazja, by się dołączyć :)

      Usuń
  6. świetny projek! co prawda nie zdążyłam zrzucić swoich zielonych butów, ale biję brawo ;) i będę niebawem podawać dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny pomysł :) moje stopy są bardzo duże jak na kobiecie...wciąż nie mogę się pogodzić z tym, że w większości sklepów obuwniczych słyszę, że takie rozmiaru nie ma...może jak stopy zobaczą swoje zdjęcie na tej cudownej stronie zrobi im się przyjemniej? Może jeszcze słać? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się spodobał zamieszczony u Was zestaw kobiecych stóp - bardzo ładne zdjęcia i niezły pomysł.
    Kiedyś sama zrobiłam sobie zdjęcia moich stóp w lustrze :)
    Pozwolisz, że się rozejrzę? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. p.s. czy można się jeszcze zgłosić? Miałabym pretekst do zrobienia sobie ładnego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekny "zestaw".. piekne stopy :-D

    OdpowiedzUsuń